Betala med klarna

Hos oss kan du betala smidigt med klarna!

Riskutbildning del 1 Uppsala | Trafikskola Uppsala

Riskettan i Uppsala
Risk 1 i Uppsala
Riskutbildning del 1 i Uppsala
Riskutbildning del 1 Uppsala

Riskettan Uppsala | Trafikskola Uppsala

Klarna betalning

Vi erbjuder riskettan Uppsala, riskettan kan även bli kallad för riskutbildning del 1 Uppsala. Riskettan är den första delen av de två obligatoriska riskutbildningarna. Risk 1 Uppsala handlar främst om risker med körning, vissa risker som vi kommer prata om är, alkohol, droger, rattfylleri, brist på sömn, riskbeteende och körning med hög hastighet.

Själva syftet med denna kurs är att du som elev ska veta hur du ska kunna undvika riskerna i trafiken. Du kommer att få chansen att lära dig om alkohol, droger, brist på sömn och andra risker i trafiken. Du ska också lära dig hur du ska undvika dessa risker i trafiken.

Riskettan kommer att bestå utav 3 delar, riskbeteende, trötthet, alkohol och droger. Riskutbildningen del i Uppsala 1 är 3 timmar lång. Från och med kursdatumet är riskettan kursen giltig i 5 år sedan måste du gå om kursen. Du kan inte utföra uppkörningen eller kunskapsprovet tills att du har utfört riskutbildningen del 1 & 2. Riskettan Uppsala kommer du ha med våra välutbildade och långt erfarna lärare.

Våra lärare är pedagogiska, lugna, snälla, hjälpsamma och tålmodiga. Ifall du är ute efter körkort snabbt och billigt rekommenderar vi att du beställer hjälpande material till din körning, vi rekommenderar starkt att du beställer böcker. Böckerna vi säljer hjälper dig med din körning då de förklarar varje moment i din övningskörning detaljerat och med klipp som visar hur du ska utföra momentet, detta gör att du inte behöver lägga mer tid och pengar på din övningskörning. Ifall du är intresserad av att beställa material kan du gå in på vår webbshop.

GLÖM INTE ID HANDLING!

Material för risk 1 Uppsala | Trafikskola Uppsala

Är du intresserad över att ta körkortet billigt men samtidigt snabbt, då har vi den perfekta lösningen.

Vi erbjuder material som hjälper din övningskörning bli billigare och snabbare. Vi erbjuder böcker, det innehåller alla 15 moment i böckerna, det hjälper dig att repetera så att du inte behöver slösa många körlektioner på ett och samma moment.

Det gör så att du sparar tid och pengar. Vi har många böcker beroende på vad du är ute efter. Vi har böcker som handlar om alla 15 momenten, teori böcker, böcker om risker i körningen och böcker som är mer inriktade i ett speciellt moment.

Ifall du är intresserad av att beställa några böcker för att spara tid och pengar ta då en titt på vår webbshop och ifall du är osäker på vilka böcker du ska beställa tveka inte att höra av dig så hjälper vi dig hitta den rätta boken.

Boka Riskettan

Ta information om riskettan och sedan boka den tid som passar för dig, ifall du vill ta körkort billigt och smidigt rekommenderar vi att du beställer material från vår webbshop.

Efter att du har bokat en tid för riskettan ska du betala. Du väljer själv vilken betalningsmetod du vill använda. Betalningen ska ske i förväg alltså innan kursen.

Riskettan

Efter att du har betalt för riskettan är du välkommen till trafikskola på den tid då kursen du har bokat är. Kursen kommer vara 3 timmar lång. Glöm INTE ID-HANDLING!

Efter Riskettan

Efter riskettan kommer vi att rapportera ditt namn till transportstyrelsen om att du har varit närvarande på riskettan. Du kommer att få en present av oss som du kan använda till att köpa körlektioner, boka kurser och köpa material.

Vanliga frågor angående riskettan i Uppsala

Du kommer att lära dig vilka risker som finns i trafiken, vi kommer speciellt prata om, droger och alkohol, rattfylleri och brist på sömn. Vi kommer även diskutera hur vi kan undvika dessa saker i trafiken.

Riskettan är giltig i 5 år från kursdatumet. Ifall du inte har fått körkortet efter 5 år måste du gå om riskettan.

Ja det är väldigt viktigt med bra material. Ifall du har bra material kan du spara både pengar och tid.

Vi erbjuder olika böcker beroende på vad du är ute efter. Ta en titt i vår webbshop och se vilka böcker du är intresserad av.

Ja, riskettan är obligatorisk du kan inte göra kunskapsprov eller körprov tills att du har utfört riskettan.

Riskettan i Uppsala , samarbete med www.licensetrafikskola.se
Risktvåan