Riskettan Uppsala

Risk 1 Uppsala

En bild på riskettan Uppsala i Licens Trafikskola Uppsala även kallad Risk 1 Uppsala och Riskutbildning del 1 Uppsala

Riskutbildning del 1 Uppsala

Licens Trafikskola i Uppsala är en välutbildad trafikskola i Uppsala med många år av erfarenhet, här är vårat mål att erbjuda så mycket som möjligt för det billigaste priset.

Vi erbjuder riskettan som tar plats i Uppsala, kan även bli kallad för riskutbildning del 1 i Uppsala. Den är den första delen av de två obligatoriska riskutbildningarna. Risk 1 Uppsala handlar om risker med körning.

Riskettan i Uppsala kursen är 3 timmar lång. Kursen består utav tre delar; riskbeteende, trötthet, alkohol samt droger. Kursen gäller 5år från dagen då du har utfört kursen. Ifall du inte har tagit körkort under dessa fem år måste du göra om kursen. Det största syftet med kursen är att elever ska veta vilka olika risker som kan förekomma i trafiken och hur de kan på bästa sätt undvika alla dessa risker för att köra säkert, rätt och även på ett lagligt sätt.

Gällande uppkörningen och kunskapsprovet kan du inte utföra de förrän du har utfört riskutbildning del 1. Kursen kommer du har med våra välutbildade, pedagogiska, lugna, hjälpsamma och snälla lärare.

GLÖM INTE ID HANDLING TILL KURSEN!

Trafikskola Uppsala

Riskettan kursen är en obligatorisk kurs. Syftet är att kunna veta vilka risker som finns i trafiken. Du får även information om hur vägen till körkortet är allt från att du får körkortstillstånd till att du har körkortet i din hand. Riskettan är en kurs som kommer resultera att du blir en mycket säkrare förare i trafiken.

En bild på en person som kör under kursen riskettan Uppsala i Licens Trafikskola Uppsala även kallad Risk 1 Uppsala och Riskutbildning del 1 Uppsala

Boka kursen

Boka riskettan för den tid du önskar.

Betala för den bokning du har skapat.

Riskettan

Delta under kursen och ta del av information och va aktiv.

Efter kursen

Efter kursen rapporterar vi ditt namn som godkänd elev.

Riskettan i Uppsala , samarbete med www.licensetrafikskola.se
Risktvåan