Körlektioner Uppsala

Trafikskola Uppsla

Körlektioner med Licens Trafikskola Uppsala

Licens Trafikskola i Uppsala är en välutbildad trafikskola med många år av erfarenhet, Licens Trafikskola mål är att erbjuda så mycket som möjligt för det billigaste priset.

Vi erbjuder körlektioner i centrala Uppsala, körlektionerna kan komma i olika paket och med olika antal körlektioner i varje paket. Vi har paket som körpaket då det endast är körlektioner i det paketet, intensivkurs där en del av paketet består av körlektioner och paket som har fem dubbelkörlektioner. Varje dubbelkörlektion är 80 minuter lång.

Vi erbjuder olika antal körlektioner i varje paket beroende på hur många du är i behov av. Det bästa sättet till ett körkort snabbt och billigt är att köra med en trafikskola.

Körlektionerna kommer du att ha med välutbildade, erfarna trafiklärare. Våra trafiklärare är pedagogiska, lugna, hjälpsamma, snälla och tålmodiga.

Ett tips för att inte behöva boka många körlektioner Uppsala är att ha bra material som kan hjälpa dig förbereda till din kommande lektion men även repetera det du har gjort under din lektion. Det hjälper dig att lära dig snabbare och slipper slösa flera lektioner på ett och samma moment. Därför rekommenderar vi alltid en blandning av körning och material.

Körlektioner Uppsala med Licens Trafikskola Uppsala
steg för steg

Boka Körlektioner

Boka körlektionerna med oss på de tider som passar ditt schema.

Betala

Betala för körlektionerna som bokats.

Övningskör

Övningskör med din trafiklärare i 80 minuter.

Uppkörning

När du har tagit ett par körlektionerna finns det en bra chans att du är redo för uppkörningen.

Körlektioner Uppsala, samarbete med www.licensetrafikskola.se