Introduktionsutbildning Uppsala / Handledarkurs i Uppsala

Tillgängliga tider för handledarutbildning Uppsala

(Klicka på tiden du vill boka)

introduktionsutbildning i Uppsala - handledarkurs i Uppsala - Handledarkurs Uppsala - Introduktionsutbildning Uppsala - Handledarutbildning uppsala - Handledarutbildning i Uppsala

Handledarkurs Uppsala:

Vi erbjuder introduktionsutbildning i Uppsala, introduktionsutbildning är även kallad för handledarkurs eller handledarutbildning. Handledarutbildningen är för att du som elev ska kunna övningsköra privat med din handledare. Handledarkurs i Uppsala är 3 timmar lång. Både handledaren och eleven måste gå på handledarkursen så att deras övningskörning blir laglig. Handledarutbildningen i Uppsala gäller i 5 år efter att du har utfört introduktionsutbildning i Uppsala.

Under själva handledarkursen kommer handledaren och eleven få tips och förklaringar på hur de ska göra medans de övningskör. Handledaren kommer att få lära sig om vad den ska undvika att göra till exempel att stressa sin elev. Handledaren kommer också lära sig hur den ska lära ut de 15 olika momenten till sin elev. Men eleven kommer även att ta nytta av handledarkursen, eleven kommer att få lära sig om dyrbara tips på hur de ska övningsköra till exempel att kombinera den privata övningskörningen med övningskörning på en trafikskola.

GLÖM INTE ID HANDLING TILL KURSEN!

Handledarpaketet för Handledarutbildning i Uppsala:

För att en handledare och eleven ska ha möjligheten att övningsköra på det bästa sättet möjligt rekommenderar vi att ni ska köpa material till er övningskörning.
Det gör att ni sparar tid och det blir mycket enklare att övningsköra med sin elev. Därför så är det väldigt smart att köpa vårat handledarpaket. Det innehåller allt handledaren och eleven skulle behöva för att övningskörningen ska bli så smidig och billig som möjligt.

I handledarpaketet ingår det handledarboken, körhäftet, en övningskörningsskylt som är obligatorisk för övningskörning, två innerspeglar en liten och en stor och två extra speglar för handledaren. Allt det här är det du behöver för att din övningskörning ska vara säker och rätt. Det här paketet kan hjälpa dig spara massvis med pengar och tid då det hjälper din övningskörning, för mer information gå in på produkten och läs mer.

Detta paket rekommenderar vi väldigt starkt vid privat övningskörning då det gör det mycket enklare och billigare.

Introduktionsutbildning Uppsala

Boka Handledarkursen

Ta information om handledarkursen / introduktionsutbildningen, sedan kan du boka platser i handledarkursen. Boka den tiden som passar för dig.  Du kan även beställa material för att vara förbereda dig inför övningskörning.

Efter att du har bokat platser till handledarkursen kan du betala, du väljer själv vilken betalningsmetod du vill betala med. Du ska betala i förväg alltså innan kursen ska betalningen vara gjord.

Handledarkursen

Efter betalningen är gjord är du välkommen till trafikskolan när det är din kurstid. Både handledaren och eleven kommer att få tips under handledarkursen.

Efter Handledarkursen

Efter handledarkursen kommer vi att rapportera er, sedan är handledarkursen giltig i 5 år. Du kommer även att få en present av oss som du kan använda till att köpa körlektioner, boka kurser och köpa material.

Vanliga frågor angående introduktionsutbildning i Uppsala

Under handledarkursen kommer både handledaren och eleven att få lära sig om hur de ska övningsköra på rätt sätt och på ett tryggt sätt.

Ni kommer även lära er alla 15 momenten som handledaren ska lära ut. Och hur handledaren inte stressar sin elev.

Ja, det är väldigt viktigt med material.

Material sparar både pengar och tid. Därför rekommenderar vi starkt att du ska köpa handledarpaketet som innehåller allt du behöver för att övningsköra på det bästa sättet möjligt.

Ja, både handledaren och eleven måste gå på handledarkursen annars är körningen olaglig.

Handledarkursen gäller i 5 år för både handledare och eleven, efter 5 år måste de gå om kursen.

Handledarkurs i Uppsala, samarbete med www.licensetrafikskola.se
länk för handledarboken