Handledarkurs Uppsala

Book introduction course in English

Boka Handledarkurs Uppsala

För att kunna övningsköra privat måste man utföra denna kurs. I Uppsala erbjuder vi på Licens Trafikskola handledarkurs för ett billigt pris. Det gör det möjligt för er att köra lagligt. När man ska boka kursen rekommenderar vi starkt att man ska kombinera privat körning med körskola körning då det ger bäst resultat. Boka din handledarkurs i Uppsala här.

Om kursen

Våra handledarkurser i Uppsala av våra erfarna lärare. Vi erbjuder introduktionsutbildning i vår lokal i Uppsala. Kursen är för att elever ska övningsköra med handledare. Handledarkurs i Uppsala är 3 timmar lång. Handledaren och eleven måste gå kursen.

Krav för eleven:
– Fyllt 16år
– Körkortstillsånd

Vad ni lär er

Under handledarkursen som görs i Uppsala kommer handledaren och eleven få tips på hur de ska göra under övningskörningen. Handledaren & eleven kommer att få lära sig om vad den ska undvika att göra t.ex att stressa sin elev. De kommer också lära sig hur de ska arbeta med de 15 momenten som vi även använder i trafikskolan.

Kraven för handledaren:
– Fyllt 24år
– Haft körkort i 5år

Kursen gäller 5år.
OBS!GLÖM INTE LEGITIMATION

introduktionsutbildning i Uppsala - handledarkurs i Uppsala - Handledarkurs Uppsala - Introduktionsutbildning Uppsala - Handledarutbildning uppsala - Handledarutbildning i Uppsala

Boka Handledarkursen

Ta information om handledarkursen och boka sedan den.

Betala för handledarkursen du har bokat.

Handledarkursen

Kom till trafikskolan och var med under kursen.

Efter Handledarkursen

Efter kursen rapporterar vi ditt namn.