Utbildningskontroll i Uppsala

Trafikskola i Uppsala

Boka en utbildningskontroll Uppsala med Licens Trafikskola Uppsala

Utbildningskontroll Uppsala:

Vi erbjuder utbildningskontroller i Uppsala. Utbildningskontroll är ett slags test som vi gör till elever som känner att de är redo och vill få hjälp med att boka sin uppkörning. Under själva utbildningskontrollen kommer trafikläraren att bedöma dig på alla 15 momenten. Sedan i slutet av utbildningskontrollen berättar trafikläraren för dig ifall du var godkänd eller underkänt.

Ifall du misslyckades kommer vi att hjälpa dig med att boka körlektioner så att vi kan jobba på det momentet du misslyckades med. Ifall du fick godkänt kommer vi att försöka hjälpa dig med att hitta en tid för uppkörningen. Utbildningskontrollen är 80 minuter lång och det är för att läraren ska kunna bedöma alla 15 momenten.

Utbildningskontrollen kommer du att ha med din trafiklärare, våra trafiklärare är pedagogiska, hjälpsamma, lugna, tålmodiga och snälla. De är även välutbildade och har en lång erfarenhet av trafikläraryrket. Under utbildningskontrollen kommer trafikläraren att ge dig instruktioner på vart du ska åka och sedan gäller det att du gör ditt bästa för att visa för trafikläraren vad du kan.

Material för utbildningskonroll Uppsala:

Innan din utbildningskontroll rekommenderar vi att du köper böcker som kan hjälpa dig förbereda inför din utbildningskontroll.
Under själva utbildningskontrollen testas du på alla 15 moment, och i böckerna vi säljer har de alla 15 moment i sig med detaljer i beskrivningen. De har även korta klipp som visar hur man utför varje moment.

Det hjälper dina chanser att få godkänt i utbildningskontrollen, och sedan få godkänt på uppkörningen. Det gör så att du inte kommer behöva misslyckas och både slösa pengar och tid. Därför är det en väldigt smart plan att köpa böcker som hjälper dig inför utbildningskontrollen. Vi erbjuder olika böcker för vad du är i behov av. Det kan även hjälpa till med att förbereda dig inför utbildningskontrollen så att det ökar dina chanser att få godkänt.

Ta en titt på vår webbshop och se vad som passar för dig, ifall du är osäker på vad vilka böcker du ska köpa som passar för dig, är du välkommen att maila eller ringa oss så kan vi tipsa dig för vilka böcker som passar för dig.

Utbildningskontroll i Uppsala

Boka Utbildningskontroll

Samla information om utbildningskontrollen sedan så är en bra förberedelse att köpa böcker inför utbildningskontrollen så du är redo på vad du kommer testas på. Sedan så kan du boka en utbildningskontroll, boka en tid som passar för dig.

Efter att du har bokat din utbildningskontroll kommer du att betala för den, du bestämmer själv vilken betalningsmetod du vill betala med. Betalningen ska ske i förvägs alltså innan den bokade utbildningskontrollen.

Utbildningskontroll

Du kommer att få köra med din lärare i 80 minuter, du kommer att bli testad på en sammanfattning av alla 15 moment. I slutet av utbildningskontrollen kommer din trafiklärare att berätta för dig hur det gick och ifall du fick godkänt eller underkänt.

Efter utbildningskontrollen

Ifall du fick godkänt kommer vi att försöka hitta en uppkörnings tid för dig. Ifall vi hittar en bra tid för uppkörning bokar vi den. Men ifall du fick underkänt kommer vi att erbjuda dig att köpa körlektioner för att du ska kunna arbeta på de momenten du misslyckades med.

Vanliga frågor angående utbildningskontroll i Uppsala

En utbildningskontroll kostar 1300 kr men just nu har vi ett speciellt erbjudande på utbildningskontrollen så nu kostar det 1180 kr.

Utbildningskontrollen är 80 minuter lång det är för att trafikläraren ska ha tid för att bedöma dig på en sammanfattning av alla 15 moment.

Ifall du får underkänt på utbildningskontrollen kommer du få chansen att boka körlektioner så att du kan förbättra de momenten som du misslyckades på, sedan ifall du har arbetat klart med momenten kan du få boka en ny utbildningskontroll.

Ifall du får godkänt på utbildningskontrollen kommer vi att försöka hjälpa dig med att boka en uppkörning. Ifall vi hittar en bra tid för uppkörningen bokar vi den för dig.

Intensivkurs i Uppsala
Intensivkurs i Uppsala - Licens Trafikskola