Risktvåan Uppsala

Halkbana Uppsala

En bil som kör under Risktvåan Uppsala även kallad halkbana Uppsala och, Risk 2 Uppsala, Riskutbildning Uppsala.

Risktvåan billigt i Uppsala

Klarna betalning

För att kunna få sitt körkort måste man utföra risktvåan. I Uppsala erbjuder vi Risktvåan i Kungsängsesplanaden 14. Den är giltig i 5 år från kursdatumet. Halkbanan är den andra delen av de två obligatoriska riskdelarna. Den kallas även för Halkbana , Risk
och Riskutbildning del två.

Syftet med risktvåan är att eleven ska kunna köra på olika hastigheter och under särskilda förhållanden. För att få godkänt på risk 2 Uppsala måste du kunna köra. Boka Halkbana Uppsala idag med Licens Trafikskola Uppsala en billig körskola Uppsala

Ifall du är intresserad av att köpa böcker kan du gå in i vår webbshop och se vilka böcker som passar för dina behov.

GLÖM INTE ATT TA MED ID HANDLING!

Boka

Läs lite om kursen. Boka sedan den kurstid som passar för dig.

När du har bokat den kurstid som passar dig bekräftar du beställningen genom att betala.

Risktvåan

Efter betalningen är du välkommen att komma till trafikskolan när det är tid för kursen.

Efter

Efter kursen kommer ditt namn att rapporteras till transport styrelsen.

Vanliga frågor angående risktvåan Uppsala

Ja, du behöver endast ta med dig en ID-handling.

Material är viktigt eftersom att det ökar chanserna till att du får godkänt på risktvåan och då behöver du inte betala en gång till för att göra om risktvåan.

Därför så kan material spara pengar för dig. När du köper en körkortsbok står det varje moment i detalj då kan du läsa igenom och kolla ifall du kan allt, ifall du kan allt är du förmodligen redo för risktvåan, ifall du inte känner att du kan det är du förmodligen inte redo för risktvåan.

Ifall du får godkänt på risktvåan kommer halkbanan att rapportera ditt namn till transportstyrelsen sedan är det giltigt i 5 år.

Ifall du får underkänt på risktvåan rekommenderar vi att du bokar ett par körlektioner hos en oss så att du kan arbeta på din körning och inte få underkänt igen.

Och vi rekommenderar även att du köper material medans du kör med oss så att det blir extra höga chanser till att du får godkänt.

Risk 2 Uppsala , samarbete med www.licensetrafikskola.se körskola Uppsala
riskettan