Trafikskola i Uppsala

Intensivkurs i Uppsala

Intensivkurs i Uppsala med Licens Trafikskola Uppsala:

Vi erbjuder Intensivkurser i Uppsala för ett billigt pris. Intensivkursen är för att du som elev ska kunna få så mycket som möjligt i ett paket för ett billigare pris, och att du ska få chansen att köra intensivt alltså att du ska kunna köra lektioner efter varandra. Det är för de elever som vill ta körkortet så snabbt som möjligt.

I intensivkursen ingår det allt du skulle behöva för att ta körkort. I alla våra tre intensivkurser ingår det Riskettan, Risktvåan (obligatoriskt av transportstyrelsen), digital teori sedan det som skiljer alla Intensivkurs åt är körlektionerna, det ingår även en körhäftet. Vi har olika intensivkurs beroende på vilken nivå din körning är på och hur många körlektioner du behöver. Intensivkurser är för att du ska kunna ta körkort på en kort period, och att det ska bli mycket billigare.

För att kontakta oss klicka på knappen nedan eller ring oss på: 018 300 308

Material för intensivkurs i Uppsala:

I intensivkursen ingår det ett körkortshäfte men ifall du vill att det ska bli ännu billigare med körkort rekommenderar vi att du tar en titt på vår webbshop där du kan hitta böcker som ska hjälpa dig få körkort.

Hur böckerna hjälper dig är genom att efter varje körlektion du har haft kan du använda böckerna till att repetera det du har gjort vilket hjälper hjärnan att lära sig det genom repetition och det gör att du skulle behöva mindre lektioner vilket sparar dig pengar.

Du kan även använda böckerna till att förbereda dig till din körlektion vilket är väldigt bra, då är du redo på vad du kommer att få lära dig under din körlektion. Då kommer du inte behöva att sätta flera lektioner på ett och samma moment.

Ifall du är osäker på vilka böcker som passar för din kunskap tveka inte att höra av dig så hjälper vi dig att hitta den rätta boken för dig. Ta en titt på vår webbshop och se vad som passar för dig, ifall du är osäker på vad vilka böcker du ska köpa som passar för dig, är du välkommen att maila eller ringa oss så kan vi tipsa dig för vilka böcker som passar dig.

Boka Intensivkurs

Kontakta oss och se vilket intensivkurs som passar dig, och vilka tider som passar dig. Ifall du vill ta körkort snabbt och smidigt rekommenderar vi att du köper böcker.

Efter att du har hittat tiderna som passar för dig så bokar du de sedan betalar du för de innan intensivkursen har påbörjats.

Övningskörning

Efter att du har betalt för intensivkursen så kan du påbörja den, du kommer att övningsköra med din trafiklärare och komma på kurserna.

Uppkörning

Efter att du har övningskört kan du boka en uppkörning. Ifall du har förberett dig bra och lärt dig alla de 15 momenten finns det en stor chans att du får godkänt.

Boka redan idag!

Ring till oss eller kontakta oss så hjälper vi dig med att boka ett intensivkurs.

Intensivkurs i Uppsala – bra att veta

Intensivkursen kommer du ha med våra erfarna och välutbildade trafiklärare, våra trafiklärare är snälla, pedagogiska, tålmodiga och hjälpsamma. Du kommer att gå igenom alla de 15 momenten under din körning. Boka intensivkurs i Uppsala nu med Licens Trafikskola Uppsala. Du bokar intensivkursen genom att kontakta trafikskolan först för att kolla tider för lektioner och kurser sedan betalar du för den.
Det är bra att planera sitt intensivkurs Uppsala vi kommer hjälpa dig men samtidigt måste du boka tidigt för att kunna få de tiderna som passar för dig.

Teori och körkortstillstånd

För att kunna börja köra med oss måste du ha ett körkortstillstånd och det ansöker du om genom transportstyrelsen. Angående teorin är den digital och den får du efter att du har betalt och i teorin ingår det allt som du skulle kunna behöva för att klara teoriprovet.

Betalningen

Betalningen för intensivkursen ska ske innan kursen påbörjas. Kursen kan ej påbörjas ifall eleven ej har betalt för kursen.

Ifall du har några frågor om intensivkursen kontakta oss så gör vi vårat bästa med att hjälpa er så gott vi kan.

Vanliga frågor angående Intensivkurs i Uppsala

Hur mycket en intensivkurs kostar beror på din nivå och hur mycket du har övningskört förr.

Ifall du har förkunskap kommer du inte behöva lika många körlektioner därför blir det billigare men ifall du inte har någon förkunskap kommer du förmodligen behöva flera körlektioner. Sedan beror det även på hur snabbt du lär dig eftersom att alla lär sig i sin takt.

Hur lång tid en intensivkurs tar beror på vilket intensivkurs du väljer och ifall du väljer att köra intensivt alltså köra varje dag.
Intensivkurs liten tar två veckor, intensivkurs mellan tar tre veckor och intensivkurs stor tar fyra veckor.

Intensivkurser är bra både för att du ska kunna spara pengar men även för att du ska kunna ta körkort snabbare och smidigare.

Det ger dig chansen att ta körkort enklare eftersom att när man kör intensivt hjälper det väldigt mycket med inlärningen. Intensivkurser är även bra eftersom att det ingår allt man skulle behöva för att kunna ta körkort.

Det finns en väldigt stor chans att man får körkort när man köper en intensivkurs. Men det beror på hur eleven lär sig eftersom att alla lär sig i sin takt. Ifall du kör intensivt ökar det även chanserna att få körkort. Alltså är det en stor chans att du får körkort när du tar intensivkursen.

Intensivkurs Uppsala, samarbete med www.licensetrafikskola.se